Kuchalana.com get the latest dream league soccer kits, kit dream league soccer, logo dream league soccer, 512x512 kits logo, dream league soccer 2019

Piala FA 2016 Preview : Kelantan vs KL UKM FC

Keep support me to make great Dream League Soccer Kits. Stop copy and paste!
Piala FA 2016 Preview : Kelantan vs KL UKM FC

Perlawanan pertama Kelantan dalam saingan Piala FA 2016 akan menerima kunjungan KL UKM FC di Stadium Sultan Muhammad IV pada 20/02/2016. Ini adalah perlawanan diperingkat pusingan ke-2.

Selaku naib juara Piala FA musim lalu, sudah pastinya besar harapan Kelantan untuk terus mara sekali lagi sehingga ke perlawanan akhir.

KL UKM FC pula adalah pasukan daripada Liga FAM 2016, berjaya menewaskan Hanelang FC di pusingan 1. UKM FC menang melalui sepakan penalti 5-4 selepas terikat jaringan satu sama.

Kelantan sudah tentunya menjadi pasukan pilihan untuk menang dalam perlawanan ini. Kelantan turun dengan reputasi pernah merangkul 2 kali kejuaraan Piala FA dan 2 kali selaku naib juara.

Walaupun sejak musim 2013 prestasi pasukan Kelantan agak merundum. Namum dalam saingan Piala FA 2015 mereka berjaya mara sehingga ke peringkat akhir. Namum dikecewakan oleh Lions XII.

Dalam saingan Piala FA diperingkat awal ini, harap K. Devan merehatkan beberapa pemain utama dan mencuba gandingan pemain muda yang lain.

Keputusan diatas kertas memihak kepada pasukan Kelantan, namum dalam bolasepak apa-apa sahaja boleh berlaku.

DISCLAIMER : The information contained on https://www.kuchalana.com website (the "Service") is for general information purposes only.

Kuchalana assumes no responsibility for errors or comissions in the contents on the Service.

All stuff on this blog is a non-commercial purpose.

0 Komen untuk "Piala FA 2016 Preview : Kelantan vs KL UKM FC"

 
Copyright © 2020 Kuchalana - All Rights Reserved |
About Us | Contact Us | Privacy Policy | Disclaimer
Template By. Catatan Info Re-Design By: Kuchalana