Kuchalana.com get the latest dream league soccer kits, kit dream league soccer, logo dream league soccer, 512x512 kits logo, dream league soccer 2019

Datuk Seri Vida Mahu Tarik Tajaan Kepada Kelantan

Keep support me to make great Dream League Soccer Kits. Stop copy and paste!

Datuk Seri Vida menyatakan beliau akan bertindak menarik diri daripada penajaan kepada pasukan Kelantan pada musim ini jika skuad TRW tidak berjaya meningkatkan prestasi pasukan.

Pasukan Kelantan setakat ini hanya telah mencatat 3 kemenangan, 3 keputusan seri dan 3 kali kalah. Dengan mengumpul  12 mata untuk berada di tangga ke-5 Liga Super 2016.

Namun apa yang membuatkan DSV rasa tidak berpuas hati adalah kerana prestasi tidak konsisten yang dipamerkam oleh anak buah K. Devan di dalam setiap perlawanan. Malah ia juga telah membuatkan para penyokong tawar hati untuk ke stadium.

"Sebagai ahli perniagaan, apa yang saya laburkan sudah pasti mahukan pulangan, tidak kira apa bentuk. Pelaburan itu bukan sedikit, tapi membabitkan jutaan ringgit.

"Setakat ini saya sudah membelanjakan lebih RM3 juta untuk Kelantan termasuk pembayaran gaji sebanyak RM1.7 juta. Selebihnya kos cat Stadium Sultan Muhammad IV dan beberapa perkara lain." Ujar DSV.

Walaupun semalam Kelantan berjaya membenam Terengganu 3 gol tanpa balas, namum DSV mahukan rentak kemenangan diteruskan dalam 2 perlawanan terakhir pusingan pertama Liga Super 2016.

Cabaran besar juga buat K. Devan dan barisan pemain kerana bakal berdepan Felda United yang kini garang di tahkta liga dan menetang Selangor yang sedang bergelut untuk mengejar JDT.

Secara peribadi ambo tak salahkan DSV dalam hal penajaan, dia orang bisnes sudah semestinya dia mahukan hasil. Jadi pasukan yang ditaja perlu berusaha untuk memastikan segala tajaan tidak disia-siakan.

DISCLAIMER : The information contained on https://www.kuchalana.com website (the "Service") is for general information purposes only.

Kuchalana assumes no responsibility for errors or comissions in the contents on the Service.

All stuff on this blog is a non-commercial purpose.

0 Komen untuk "Datuk Seri Vida Mahu Tarik Tajaan Kepada Kelantan"

 
Copyright © 2020 Kuchalana - All Rights Reserved |
About Us | Contact Us | Privacy Policy | Disclaimer
Template By. Catatan Info Re-Design By: Kuchalana