Kuchalana.com get the latest dream league soccer kits, kit dream league soccer, logo dream league soccer, 512x512 kits logo, dream league soccer 2019

K Devan Letak Jawatan Sebagai Jurulatih Kelantan

Keep support me to make great Dream League Soccer Kits. Stop copy and paste!
K Devan Letak Jawatan Sebagai Jurulatih Kelantan

K. Devan dilaporkan telah menyerahkan surat peletakkan jawatan semalam selaku ketua jurulatih Kelantan. Menurutnya ia atas alasan sebab peribadi.

Kelantan FA (KAFA) telah menerima surat perletakkan jawatan K Devan, dan akan mengumumkan ketua jurulatih yang baru dalam masa yang terdekat.

"Saya telah menyerahkan surat peletakan jawatan oleh sebab-sebab peribadi. Saya berterima kasih kepada Kafa dan pihak-pihak lain kerana memberi saya sokongan untuk tempoh enam bulan lepas, "kata Devan, yang pernah menjadi jurulatih kepada pasukan Selangor, Felda United dan Negeri Sembilan.

Dibawah bimbingan K Devan Kelantan kini keenam Liga Super dengan 12 mata setelah mengharungi 10 perlawanan.

Dengan ini K Devan adalah jurulatih kelima dalam Liga Super yang telah  meletakkan jawatan atau direhatkan oleh pasukan pada musim ini.

Jurulatih Terengganu Ahmad Yusoff adalah orang pertama yang akan direhatkan pada bulan Februari, diikuti oleh Jacksen Tiago Pulau Pinang bulan lalu dan Sarawak, K. Rajagobal baru-baru ini. Ahmad Shaharuddin Rosdi meletak jawatan sebagai ketua jurulatih Pahang pada bulan Mac.

Abe tahu ramai yang duk suruh K Devan letak jawatan atau disingkirkan. Namum apakah KAFA sudah bersedia untuk mencari pengganti yang betul-betul berjaya membimbing TRW kembali menjadi pasukan yang digeruni. Diharap kesilapan lalu dalam memilih jurulatih baharu tidak berulang.

Sumber: NST.com.my

DISCLAIMER : The information contained on https://www.kuchalana.com website (the "Service") is for general information purposes only.

Kuchalana assumes no responsibility for errors or comissions in the contents on the Service.

All stuff on this blog is a non-commercial purpose.

1 Komen untuk "K Devan Letak Jawatan Sebagai Jurulatih Kelantan"

K Devan's resignation as Kelantan's coach was a major disappointment for the team. Nevertheless, it is an opportunity to find a college coursework helper who can help the team gain the necessary knowledge and expertise to perform better. With the help of a college coursework helper, the team can be sure that they are well-equipped to achieve the best possible results.

 
Copyright © 2020 Kuchalana - All Rights Reserved |
About Us | Contact Us | Privacy Policy | Disclaimer
Template By. Catatan Info Re-Design By: Kuchalana