Kuchalana.com get the latest dream league soccer kits, kit dream league soccer, logo dream league soccer, 512x512 kits logo, dream league soccer 2019

Preview Separuh Akhir Piala Malaysia 2015

Keep support me to make great Dream League Soccer Kits. Stop copy and paste!
Preview Separuh Akhir Piala Malaysia 2015


Piala Malaysia 2015 kini telah masuk ke pusingan separuh akhir. 4 pasukan terbaik bakal berentap merebut peluang ke pusingan Akhir nanti, iaitu Pahang, Selangor, Felda United dan Kedah.

Pahang akan turun selaku penyandang juara, jika mereka layak ke final Pahang bakal melakar sejarah berpeluang untuk menjulang trofi Piala Malaysia tiga kali berturut-turut.

Pasukan Selangor merupakan pasukan terakhir yang berjaya memenangi Piala Malaysia 3 kali berturut-turut iaitu pada tahun 1995-1997. Kali ini sudah pastinya mereka akan meneruskan #misi33 mereka, kali terakhir Selangor menjulang trofi Piala Malaysia adalah pada tahun 2005.

Kedah sekali lagi ingin mencuba nasib tahun ini dengan melayakkan diri ke pusingan separuh akhir. Kali terakhir Kedah menjadi juara Piala Malaysia adalah pada tahun 2007-2008.

Felda United sering menjadi pasukan yang memberikan saingan sengit kepada pasukan lawan. Percaturan Irfan Bakti senantiasa menjadi duri dalam daging pasukan-pasukan besar. Namum dalam rekod mereka belum pernah layak ke peringkat final Piala Malaysia. Mungkin tahun ini nasib mereka lebih baik selepas berjaya menewaskan sang juara Piala AFC.

Jadul Perlawanan Separuh Akhir


Pusingan 1 - 2 Disember 2015


  1. Felda United vs Kedah
  2. Pahang vs Selangor


Pusingan 2 - 6 Disember 2015


  1. Selangor vs Pahang
  2. Kedah vs Felda United

DISCLAIMER : The information contained on https://www.kuchalana.com website (the "Service") is for general information purposes only.

Kuchalana assumes no responsibility for errors or comissions in the contents on the Service.

All stuff on this blog is a non-commercial purpose.

0 Komen untuk "Preview Separuh Akhir Piala Malaysia 2015"

 
Copyright © 2020 Kuchalana - All Rights Reserved |
About Us | Contact Us | Privacy Policy | Disclaimer
Template By. Catatan Info Re-Design By: Kuchalana