Kuchalana.com get the latest dream league soccer kits, kit dream league soccer, logo dream league soccer, 512x512 kits logo, dream league soccer 2019

Liga Super 2017 : PKNS FC vs Kelantan

Keep support me to make great Dream League Soccer Kits. Stop copy and paste!
Perlawanan kedua Liga Super 2017, pasukan Kelantan akan menentang PKNS FC di Stadium Shah Alam pada 27 januari pada pukul 4.45 petang.

Dalam jadual ia sepatutnya perlawanan ke dua bagi pasukan Kelantan, namum disebabkan pertemuan Kelantan vs Melaka United telah ditunda jadi perlawanan ini akan menjadi aksi pertama TRW pada musim ini. Semoga cuaca berkeadaan baik pada hari perlawanan.

Disebalik perlawanan pertama ditunda, ia sedikit sebanyak telah memberi kelegaan kepada pasukan Kelantan kerana pada minggu lepas pemain import baru Kelantan baru sahaja tiba. Jadi diharap dalam masa lebih kurang seminggu ini dapatlah mereka menyesuaikan diri dengan pasukan.

Liga Super 2017 : PKNS FC vs Kelantan

PKNS FC tewas dalam perlawanan pertama mereka minggu lepas ditangan Felda United. Jadi sudah pasti mereka harapkan keputusan yang positif dalam perlawanan kedua mereka, jadi ia pasukan Kelantan harus waspada cabaran daripada pasukan PKNS.

Pertemuan kedua-dua pasukan pada petang jumaat nanti merupaka misi mencatat kemenangan pertama bagi kedua-dua pasukan pada musim ini.

Pasukan Kelantan sudah pastinya tidak sabar-sabar mahu melihat sejauh mana aksi Ghaddar yang kembali ke skuad TRW. Menarik juga untuk melihat sejauh mana keampuhan dua lagi pemain import baru Kelantan iaitu Danso dan Celin.

Rekod Perlawanan PKNS FC vs Kelantan

Liga Super 2017 : PKNS FC vs Kelantan


DISCLAIMER : The information contained on https://www.kuchalana.com website (the "Service") is for general information purposes only.

Kuchalana assumes no responsibility for errors or comissions in the contents on the Service.

All stuff on this blog is a non-commercial purpose.

0 Komen untuk "Liga Super 2017 : PKNS FC vs Kelantan"

 
Copyright © 2020 Kuchalana - All Rights Reserved |
About Us | Contact Us | Privacy Policy | Disclaimer
Template By. Catatan Info Re-Design By: Kuchalana