Kuchalana.com get the latest dream league soccer kits, kit dream league soccer, logo dream league soccer, 512x512 kits logo, dream league soccer 2019

3 Pemain Import Baru Kelantan 2016?

Keep support me to make great Dream League Soccer Kits. Stop copy and paste!
Dalam perkhabaran terbaru daripada Ayoh War (TSAM) ada 3 pemain import yang akan menyertai kem skuad Kelantan 2016. 3 nama yang disebut-sebut adalah Jonatan Lucca (Brazil), Dramane Traore (Mali) dan Johnatan Aparecido De Silva (Brazil).

Kelantan masih lagi tercari-cari pemain import untuk menperkuatkan pasukan sebelum sepak mula Liga Super 2016 bermula. Kini cuam dapat disahkan pemain import musim lepas iaitu Jonathan McKain yang kekal.

Ragam mencari pemain import harap tidak sama macam musim lepas, biarlah pemain yang betul-betul boleh bermain sahaja yang sign kontrak. Jangan ulang sejarah pahit musim lalu.

Jonatan Lucca

Jonatan Lucca

Jonatan Lucca baru berusia 22 tahun. Lahir pada 2 Jun 1994. Pada musim 2015 dia bermain dengan Goa FC (India) pinjaman daripada Atletico Paranaense (Brazil). Sebelum itu dia bersama dengan kelab AS Roma (2012-2015) dan sign kontrak dengan Atletico Paranaense pada julai 2015.

Pemain ini bermain di posis Defensive Midfielder (DM). Sepanjang bermain dengan Goa FC musim lepas dia telah membuat penampilan dalam 16 perlawanan dan menjaring 3 gol.

Dramane Traore

Dramane Traore


Dramane Traore pemain berusia 34 tahun ini lahir pada 17 jun 1982. Berasal daripada Bamako, Mali dengan ketinggian 1.92m. Bermain di posisi Striker.

Bekas pemain PDRM FA ini beraksi cukup cemerlang pada musim lepas dengan meledakkan 19 gol dalam 13 aksi perlawanan. Yang juga menjadi penjaring gol terbanyak dalam Liga Super 2015.

Dalam berita yang terbaru, Dramana Traore akn bersama Kelantan dengan kontrak selama setahun.

Johnathan Aparecido da Silva

Johnathan Aparecido da Silva

Seorang lagi calon pemain import adalah Johnathan Aparecido da Silva berusia 26 tahun lahir pada 29 mac 1990. Juga bermain di posisi striker dengan ketinggian 1.84m.

Kini beraksi bersama kelab Daegu FC dalam division 2 Liga Korea pada tahun 2015. Jonathan adalah pemain pinjaman daripada Central Sport Club (Brazil) sejak tahun 2014.

Pemain ini pada musim lepas dalam 39 perlawanan dia telah menjaring 26 gol dan menjadi penjaring terbanyak untuk K League Challenge (liga division 2).

Berita yang baru TSAM khabarkan, pemain ini tidak jadi untuk bersama pasukan Kelantan.

Teerasil Dangda

Teerasil Dangda

Dalam khabar angin terkini, Kelantan berminat untuk mengambil Teerasil Dangda pemain berasal daripada Thailand. Lahir pada tahun 6 jun 1988, berusia 28 tahun, bermain diposisi Forward.

Pemain kebangsaan Thailand ini pernah membuat 70 penampilan bersama skuad senior Thailand dan menjaring 33 gol.

Namum buat masa ini beliau masih lagi mempunyai kontrak bersama Muangthong United sehingga bulan jun nanti. Dan Kelantan menunjukka minat untuk membawa pemain ini ke Kota Bharu selepas kontrak bersama kelab lama tamat.

Baže Ilijoski

Baze Ilijoski

Baze Ilijoski antara nama yang disebut oleh TSAM bakal menyertai kem Kelantan. Pemain yag berasal daripada Macedonia, berusia 32 tahun ini bermain diposisi Striker (CF/SS).

Pada tahun 2014 beliau pernah bermain dengan kelab Thailang, Bangkok Glass. Dan pda tahun 2015 beliau kembali bermain di Liga Macedonia bersama kelab  FK Rabotnički.

Bersama FK Rabotnički pada musim lepas Baze meledakkan 21 gol dalam 32 perlawanan.



Jonathan Lucca dikhabarkan sudah tiba di Kota Bahru. Dan dijangkakan Kelantan akan membuat pengumuman pemain pada 2 februari nanti

Macam skrip tahun-tahun lepas Ayah War kita memang suka cari pemain import yang ada sejarah menjadi penjaring gol terbanyak.

Cuma harapan tahun ini pemain import yang dipilih betul-betul menjadi ayam tambatan bukannya ayam togel.

DISCLAIMER : The information contained on https://www.kuchalana.com website (the "Service") is for general information purposes only.

Kuchalana assumes no responsibility for errors or comissions in the contents on the Service.

All stuff on this blog is a non-commercial purpose.

0 Komen untuk "3 Pemain Import Baru Kelantan 2016?"

 
Copyright © 2020 Kuchalana - All Rights Reserved |
About Us | Contact Us | Privacy Policy | Disclaimer
Template By. Catatan Info Re-Design By: Kuchalana