dream league soccer kits, kit dream league soccer, logo dream league soccer, 512x512 kits logo,

Pamoga Qu Puteh Dan TRW

Keep support me to make great Dream League Soccer Kits. Stop copy and paste!
Nampaknya ada hasil positif daripada pertemuan TSAM dan Dato Vida untuk urusan penajaan pasukan Kelantan. Pink pun pink lah musim nie, janji kantung poket TRW tak kering dan tak ada isu masalah nak bayar gaji pemain.

Selamat datang kepada Dato Vida yang sudi menjadi keluarga besat TRW.

Aku juga suka dengan Dato Vida dilantik sebagai penasihat kepada TRW, sebab dia boleh pantau duit penajaan dia. Jadi akan senyaplah mulut-mulut yang mengatakan ada individu yang songlap duit penajaan juta-juta.

Mungkin ada dari kalangan penyokong yang tak puas hati disebabkan penajaan ini diletakkan bermacam-macam syarat sampai 35 syarat tu, mengalahkan Puteri Gunung Ledang punya syarat.

Pamoga Qu Puteh Dan TRW


Tapi harus diingat Dato Vida mengeluarkan modal besar untuk penajaan bukan untuk suka-suka, dia ada misi untuk mempromosikan produk kecantikkan keluaran syarikat dia. Jadi sila besar jika kita bandingkan dengan pemberian 50 juta Sultan Johor kepada pasukan JDT.

Sejak daripada tahun 2009 lagi pasukan TRW memang nadinya berdenyut hasil daripada wang penajaan tak sama macam negeri lain yang sering mendapat suntikkan modal daripada kerajaan negeri.

Antara syarikat besar yang pernah jadi penaja utama Kelantan adalah AirAsia, Hotlink, ChengalJati serta Adabi, malah turut dibantu dengan penaja-penaja yang lain.

Ada juga pasukan yang ditaja oleh anak syarikat yang ada kaitan dengan kerajaan negeri. Macam JDT sendiri pula pasukan itu dibawah naungan kerabat diraja.

senarai penaja pasukan kelantan

Cuma diharap nama pasukan Kelantan tidak ditukar, pasal nak cat stadium dengan warna merah jambu rasa tak ada masalah kot sebab warna stadium tu memang dah nampak uzur sangat.

Kalau jersi pink masih tak ada masalah, jersi apek pun pernah ada warna pink. Malah ada team-team besar pun pernah guan jersi warna pink. Asalkan main cantik, menang kejuaraan, paa nak kisah pasal warna pink.

Ramai yang perli pemain Kelantan kena buat aksi "Qu Puteh, Qu Puteh, Barulah Putih, Muaahh!" apabila menjaringkan gol. Tapi dari sudut lain tak rasa bengang ke pasukan lawan apabila melihat pemain Kelantan buat aksi itu selepas menjaringkan gol...mau sakit hati orang tengok...hahaha

DISCLAIMER : The information contained on https://www.kuchalana.com website (the "Service") is for general information purposes only.

Kuchalana assumes no responsibility for errors or omissions in the contents on the Service.

All stuff on this blog is a non-commercial purpose.

0 Komen untuk "Pamoga Qu Puteh Dan TRW"

 
Copyright © 2017 Kuchalana - All Rights Reserved |
About Us | Contact Us | Privacy Policy | Disclaimer
Template By: Catatan Info Re-Design By: Kuchalana