Kuchalana.com get the latest dream league soccer kits, kit dream league soccer, logo dream league soccer, 512x512 kits logo, dream league soccer 2019

Piala FA 2016 Preview : Kedah Vs Kelantan

Keep support me to make great Dream League Soccer Kits. Stop copy and paste!
Piala FA 2016 Preview : Kedah Vs Kelantan

Piala FA 2016 masuk pusingan ke-3. Kedah menentang Kelantan di Stadium Darul Aman, Alor Setar pada 4 Mac 2016 pada pukul 9.00 mlm. Ada siarang langsung di TV9.

Menariknya perlawanan ini adlaah kedua-dua pasukan sudah bertemu dalam saingan Liga Super pada 1 Mac lalu. Dan Kedah gah dengan kebangkitan selepas ketinggalan dengan keputusan 2-1.

Walaupun Kelantan turun menentang Kedah selaku naib juara Piala FA 2015. Namum prestasi pasukan Kelantan kini hebat dipertikaikan oleh penyokong, setelah menerima kekalahan pertama musim ini ditangan Kedah.

Kedah pula pada hanya layak ke pusingan ke-2 pada Piala FA musim lepas selepas ditewaskan oleh JDT II. Namum pada musim ini pasukan Kedah sudah semakin mantap dari segi corak permainan mereka.

Namum dalm sejarah Piala FA, Kedah pernah menjadi juara sebanyak 3 kali, manakala Kelantan pula pernah menang sebanyak 2 kali.

Untuk layak ke pusingan ke-3 Kedah telah menewaskan Selangor Megah Murni FC dengan jumlah jaringan yang besar iaitu 8-0. Nyata mereka sudah awal-awal lagi melaungkan amaran kebangkitan mereka musim ini.

Manakala Kelantan pula terpaksa berhempas pulas untuk menewaskan KL UKM FC dan terpaksa berpuas hati dengan kemenangan 1-0.

Semoga K Devan mendapat pengajaran berguna selepas pertemuan yang lalu, dan memperbaiki segala kelemahan, agar Kelantan tidak tersingkir awal dalam saingan Piala FA 2016.

DISCLAIMER : The information contained on https://www.kuchalana.com website (the "Service") is for general information purposes only.

Kuchalana assumes no responsibility for errors or comissions in the contents on the Service.

All stuff on this blog is a non-commercial purpose.

0 Komen untuk "Piala FA 2016 Preview : Kedah Vs Kelantan"

 
Copyright © 2020 Kuchalana - All Rights Reserved |
About Us | Contact Us | Privacy Policy | Disclaimer
Template By. Catatan Info Re-Design By: Kuchalana